گرید بندی لپتاپ استوک

آبیدر استوک فروشگله اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

  • بررسی روکش دندان شیری کودکان در هروی دنتال
  • کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن و بررسی پارتیشن‌ بندی چوبی
  • مجله جامعه دندانپزشکی جمهوری اسلامی ایران
  • مجله جامعه دندانپزشکی رامسر
  • مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

گرید بندی لپتاپ استوک

۱۹ بازديد
۰ ۰
امروزه چه در ایران و چه در کشور های مطرح دنیا , فروش محصولات استوک رواج پیدا کرده است.
شما به هنگام خرید باید متوجه باشید که گرید و درجه ای که فروشندگان فروشگاه ها و وب سایت ها به شما ارائه میدهند , تا چه میزان حقیقت دارد , و آیا فروشندگان با شما صادق هستند یا خیر.
درجه و گرید بندی محصولات استوک روشی استاندارد در صنعت it برای توصیف وضعیت سخت افزاری و ظاهری کالا به خریدار میباشد.
این درجه ها اعتماد مشتری را برای خرید مطمئن از فروشگاه جلب میکند و خرید مطمئنی را میسازد. همچنین گرید بندی ها بر قیمت لپ تاپ استوک موثر است.



لپ تاپ استوک اپن باکس یا گرید Open Box

  • گرید اپن باکس لپ تاپ‌هایی هستند که از کارتن در آورده شده‌اند.
  • این لپ تاپ‌ها در حد تست روشن شده‌اند.
  • ممکن است نمایشگاهی با کارکرد در حد چند روز باشند.
  • این گرید با محصول صفر و آکبند تقریبا تفاوتی ندارد.
  • در ضمن لپ تاپ‌های این گروه از بقیه گریدها گرانتر می‌باشند.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی به بررسی درجه بندی لپ تاپ استوک بپردازیم، باید از گرید اپن باکس شروع کنیم. این دسته از لپ تاپ‌ها ممکن است دارای کارتن باشند (غالبا کارتن دارند اما ممکن است برخی از آنها فاقد جعبه باشند). این سری از لپتاپ‌ها بسیار کم کارکرد هستند. اصطلاحی وجود دارد که به آنها لپ تاپ استوک نمایشگاهی نیز می‌گویند.

انواع رده بندی لپ تاپ استوک

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که طبقه بندی یاهمان گریدبندی لپ تاپ استوک از مهم ترین مواردی است که در امر خرید می تواند به شما عزیزان و متقاضیان لپ تاپ استوک کمک کند.

گرید بندی لپ تاپ های استوک عبارتند از:

  • گرید A
  • گرید B
  • گرید C
  • گرید D
  • گرید R


گرید R:
این درجه نوید وجود یک محصول نو همراه با کارتن را به شما میدهد , که دارای یکسال گارانتی برای شما نیز خواهد بود. دلیل فروش این محصول را میتوان باز شدن آن و نپسندیدن آن توسط مشتری دانست.
این نوع محصول در فروشگاه لنوو کمتر موجود میشود و از کشور های اروپایی و آمریکایی وارد میشوند و به دلیل اورجینال بودن کالا , قیمت های آن نسبتا بالا خواهد بود.
گرید A: این دسته مختص لپ تاپ هایی است که خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته اند و سپس مرجوع شده اند. این دسته می تواند سایش های بسیار ریز بر روی بدنه و یا کیبورد داشته باشد ولی هیچگونه نقطه و سایشی بر روی صفحه نمایش وجود ندارد.
 
 
 
گرید B:  لپ تاپ هایی که به عنوان لپ تاپ های گرید B شناخته می شوند دستگاه هایی کاملا تست شده می باشند که  از نظر عملکردی بی نقص می باشند. تفاوت این دسته با دسته ی قبل در این است که سایش های این دسته به مراتب بیشتر است .چه از نظر تعداد و چه شدت سایش ها. بر روی صفحه نمایش این دسته از لپ تاپ ها خط و خش های سطحی می تواند دیده شود ولی این دسته نباید کوچکترین مشکلی در تصویردهی خود داشته باشند.
 
 
 
 
گرید C: دستگاه های این گرید نیز کاملا تست شده و عملکردی صحیح دارند ولی بر روی بدنه خش های واضح دیده می شود. این دسته ممکن است قسمتی از بدنه ترک های جزیی نیز داشته باشد. صفحه نمایش نباید در تصویردهی مشکلی داشته باشد هرچند می توان پیکسل های مشکل دار در صفحه مشاهده نمود.
 
 
 
گرید D: این دسته شامل دستگاه هایی است که غیر قابل استفاده هستند و یا از نظر زیبایی مشکل دارند  که شامل شکستگی بدنه می باشد. 
دستگاه های گرید D به ندرت در بازار عرضه می شوند و بیشتر از قطعات آن بهره برده می شود.

کدام یک از گریدهای لپ تاپ برای شما مناسب است؟

تا به اینجای کار متوجه شدیم که منظور از رده بندی( گرید ) لپ تاپ استوک چیست و با انواع رده بندی لپ تاپ آشنا شدیم.

اما مسئله اصلی اینجاست که کدام یک از این رده بندی ها برای کسب و کار شما گزینه مناسب تری می باشند؟

خب، در این مورد باید بگوییم که این موضوع به سلیقه و انتخاب شخص شما بستگی دارد. اگر درباره تجهیزات که از آن استفاده می کنید اطلاعات کاملی دارید انتخاب لپ تاپ استوک از گرید A انتخاب مناسبی است.

بعد از لپ تاپ های درجه بندی A مناسب ترین گزینه گرید B می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید.

در صورتیکه شکل ظاهری لپ تاپ برایتان اهمیتی ندارد یعنی اینکه داشتن چند خط و خش روی صفحه برایتان مهم نیست و مشکل ساز نمی شود گرید C می تواند کار شما را راه بیاندازد.

در آخر در صورتی که به قطعات یک لپ تاپ مشابه لپ تاپ خود نیاز دارید و یا اینکه نیاز به ترمیم لپ تاپ خود با قطعات اصلی دارید , خرید یک محصول با گرید D نیاز شما را رفع میکند.

در این مطلب با گرید بندی لپتاپ ها بیشتر آشنا شدیم. یکی از بهترین سایت های برای خرید لپتاپ هایی با درجات گرید A به بالا، سایت آبیدر استوک به آدرس "https://abidarstok.com/" است. برای خرید لپتاپ استوک و لذت خریدی به صرفه و مطمئن سایت آبیدر استوک را از دست ندهید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.