مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ جهان

آبیدر استوک فروشگله اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

  • بررسی روکش دندان شیری کودکان در هروی دنتال
  • کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن و بررسی پارتیشن‌ بندی چوبی
  • مجله جامعه دندانپزشکی جمهوری اسلامی ایران
  • مجله جامعه دندانپزشکی رامسر
  • مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ جهان

۲۲ بازديد
۰ ۰

بسیاری از شرکتها و ارگانهای خصوصی و دولتی، غذای کارمندان خود را از کترینگها تهیه میکنند؛ از طرفی با افزایش قیمت غذای رستورانها، تمایل افرادِ کمدرآمد به تهیهی غذا از کترینگها رو به افزایش است. در بسیاری از مکانهای عمومی و همچنین خصوصی، از آکواریوم، برای دیزاین و یا بهدلیل علاقه به موجودات آبزی استفاده میکنند. بنابراین، راهاندازی یک کترینگ میتواند یکی دیگر از ایده های پولساز به شمار بیاید. امروزه مربیان شخصی در حوزههای مختلف ورزشی بهصورت آموزش و تمرین خصوصی به افراد، کسب درآمد میکنند. بهعنوان مثال یک مربی بدنسازی در طول روز شاید کمتر از 10 شاگرد داشته باشد ولی هزینهای که دریافت میکند برابر مربی است که بهصورت عادی در حال آموزش و تمرین دادنِ تعداد زیادی شاگرد است. علاوه بر کوچینگ، شما میتوانید در زمینه تخصصی خود مشاوره دهید و از این طریق نیز به درآمد بالایی برسید. همچنین، شایان ذکر است که برخی از ورزشها بهدلیل محبوبیت کمی که دارند و هزینههای زیاد، شاگردان زیادی ندارند و فرد خواه ناخواه نیازمند مربی خصوصی خواهد بود.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ جهان 2021

قابلیت جذابی که مجددا در این دستگاه به کار گرفته شده، وجود درایو نوری است. برای انجام امور گرافیکی، یک کارت گرافیک Intel HD Graphics ۴۴۰۰ در آن وجود دارد تا تجربهی گیمینگ بسیار خوبی به کاربران خود ارائه دهد. در بخش نرم افزار هم مشاهده میکنیم که Latitude E6430 دارای نسخه Professional ویندوز ۱۰ است. برای تجربهی مولتی تسکینگ هم میتواند از اطلاعاتی که روی حافظهی موقت رم ۸ گیگابایتی آن ذخیره سازی میشود، استفاده کند. Latitude E6430 میتواند نشان دهد که چرا لپتاپ های جدید درایو نوری ندارند؟ البته، برای آن دسته از کسانی که نیاز به استفاده از درایو نوری دارند، هنوز هم یکی از بهترین گزینههاست. این ترکیب، میتواند در بازدهی آن موثر باشد. برای دسترسی سریع کاربران به اطلاعات خود، از یک حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت استفاده میکند. برای انجام امور پردازشی، از یک Intel Core i5 نسل سومی استفاده میکند که فرکانس آن به ۲.۶ گیگاهرتز میرسد. زیرا بدنهی نسبتا ضخیمی دارد و نسبت به لپتاپهای ظریف و جدید امروزی، در نگاه برخی از مردم به آن اندازه زیبا نیست.

این پردازنده که از نسل دهم یا همان Ice Lake شرکت اینتل است با حافظه کش 4 مگابایت و اورکلاک 3.4GHz از اقتصادیترین گزینهها برای لپتاپهای سبک به شمار میرود. بنابراین رم این لپ تاپ تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء می باشد. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت از نوع DDR4 می باشد. بنچمارک این پردازنده در حالت کلی 5263 می باشد. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ IdeaPad 3 از دو قسمت تشکیل شده است. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک اسلات M.2 می باشد که می توانید بر روی آن حافظه سرعت بالای SSD قرار دهید. لپ تاپ IdeaPad 3 دارای حافظه عادی با ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد. مادربرد لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو دارای یک اسلات رم آنبورد با ظرفیت 4 گیگابایت و یک اسلات رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم می باشد. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط مناسب می باشد.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال"

این نسخه از نرمافزار تغییرات زیادی در بهینه کردن ابزارها و فرامین داشته و ویژهترین قابلیتی که میتوان از آن نام برد Artboard است که شما میتوانید در یک Document پروژههای مختلف بسازید. برای تهیه این نرمافزار از سایت ادوبی باید حدود ۲۰٫۹۹ دلار به صورت ماهیانه پرداخت کرد. انتشار فایلها در سیستم Cloud میتواند برای مدیریت فایلها در چندین رایانه استفاده شود. یکی از امکانات جالب در این نسخه از فتوشاپ هم هماهنگی بین فتوشاپ CC 2017 و برنامه جدید طراحی نرمافزار و اپلیکیشن شرکت ادوبی با نام Experience Design است که آن را Adobe XD هم مینامند. در این نسخه دیگر خبری از ورژن ۳۲ بیتی برای ویندوز نیست و این نسخه فقط برای ویندوزهای ۶۴ بیتی ارائهشدهاست. نرمافزار فتوشاپ با شعار (Reimagine reality with Photoshop) انتشار یافتهاست که به معنی واقعیت را با فتوشاپ مجدداً تصور کنید، میباشد. در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ توسط ادوبی رونمایی و به بازار عرضه شد. تغییر پنجره New Document (افزوده شدن امکان دسترسی به Presetها و قالبهای آماده Adobe Stock جهت شروع پروژه).

این ترکیب سخت افزاری از GPU و CPU میتواند عملکرد سطح بالایی که هنرمندان به دنبال آن هستند را ارائه دهد. در ارتباط با حافظه HP Chromebook x360 چهارده اینچی، باید اشاره کنیم که از ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC SSD استفاده میکند. اما HP Chromebook x360 علیرغم بدنهی باریک خود، این ویژگی را هم در اختیار دارد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در بازار لپتاپ نیز Dell Latitude E6430 است. سالهاست که Dell به عنوان یکی از بهترین برندهای سازندهی لپتاپ در راس این بازار و محصولات الکترونیکی بوده است و جزو پیشگامان آن نیز به شمار میرود. شاید انتظار وجود درایو نوری در چنین دستگاه دو در یکی را نداشته باشید. ترکیبِ کلیِ اجزای این لپتاپ، باعث شده تا با یکی از بهترین لپتاپ ها با درایو نوری مواجه باشیم که هر کسی میتواند در بازار کنونی پیدا کند. در کنار آن، ۴ گیگابایت رم LPDDR4 نیز به کار برده شده است.

این پنلهای جدید میتوانند تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتری را تولید کنند و در عین حال اندازه قاب مورد نیاز اطراف تلویزیون را کاهش دهند. بر این اساس ضخامت قاب یک تلویزیون ۶۵ اینچی، از ۶ میلی متر به ۴ میلی متر کاهش یافته است. به گزارش فرارو، در ماه سپتامبر، اولین بار شایعاتی مطرح شد که شرکت اپل قصد ندارد نسخه Mini آیفون ۱۴ را تولید کند و به جای آن نسخه Max با ابعاد بزرگتر را ارائه خواهد کرد. ظاهراً این حرکت به دلیل میزان پایین فروش آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با مدلهایی که صفحه نمایش بزرگتر دارند صورت گرفته است. این پیشرفتها از دوتریوم، یکی از دو ایزوتوپ پایدار هیدروژن حاصل میشود. عبارت "EX" از "Evolution" و "EXperience" میآید، اما واقعاً به غیر از مقوله بازاریابی، چه معنایی دارد؟ فرارو- بر اساس گزارشهای دریافتی شرکت اپل قصد دارد با کمک شرکت ال جی، از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی این شرکت در آیفون ۱۴ استفاده کند. مانیتور جدید الجی برای افراد مالتی تسک!

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دنیا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رانندگانی که در جاده جم-سیراف رفت و آمد میکنند چند روزی است که از خاموش بودن روشنایی تونلهای این مسیر گلایه دارند. آشنایی با انواع بردهای الکترونیکی جهت استفاده صحیح از آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. در این مطلب در مورد دو رشته پرطرفدار و پردرآمد فنی در بازار ایران، یعنی نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی با شما صحبت خواهیم کرد. آموزش نصب و تعمیرات انواع پکیج های دیواری استفاده امروزه از پکیچ و آبگرمکن دیواری باعث افزایش درخواست ها برای خدمات پس از فروش و تعمیرات شده است. برای شروع کار در این رشته ها باید در یک آموزشگاه معتبر تبدیل به یک متخصص شده و با نحوه نصب و تعمیرات آنها بصورت کامل آشنا شوید. همچنین برای تعمیر بردهای الکترونیکی باید با انواع مختلف بردهای الکترونیکی آشنایی داشته باشیم، با توجه به اهمیت این موضوع ما در ادامه متن به معرفی انواع برد الکترونیکی می پردازیم. بردهای الکترونیکی انواع گوناگونی داشته و هر یک از آنها مزیت و کاربردهای متفاوتی دارد. انواع بردهای الکترونیکی کدام است؟ برای اطلاع از  لپ تاپ مناسب ترید  روی لینک های رنگی کلیک کنید. 

امروز در مجله مبیت به سراغ یکی از پرطرفدارترین موضوعات و یا بهتر است بگوییم یکی از متداول ترین سوالات، در زمینه گوشی موبایل رفته ایم. با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی های موبایل، اغلب مردم زمانی که تصمیم به خرید یک گوشی موبایل می گیرند، به خوبی میدانند که بایستی درباره خرید این وسیله الکترونیکی کوچک و هیجان انگیز، حساب شده تر عمل کنند. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی موبایل جدید برای خود را دارید و مشتاق هستید تا قبل از خرید اطلاعات خوبی درباره این موضوع بدست بیاورید، لطفا با ما همراه باشید. چرا که هزینه خرید یک گوشی موبایل جدید نسبتا بالا می باشد و با توجه به محدود بودن عمر گوشی های امروزی، انتخاب درست یک گوشی موبایل کار عاقلانه و هوشمندانه تری است. امروزه گوشی های موبایل به یکی از ضروری ترین نیاز های زندگی مدرن تبدیل شده اند. موضوعی که امروز بصورت کاملا شفاف و گسترده به آن خواهیم پرداخت، “راهنمای جامع خرید گوشی” می باشد.

قبلاً از آن چهقدر استفاده شده است؟ بنابراین این نوع لپ تاپ گیمینگ ویژگیهای خاص و متفاوتی نسبت به سایرین دارد. تعداد زیادی از کاربران کامپیوتر و لپتاپ را در سراسر جهان گیمرها تشکیل میدهند. ضمن اینکه اگر آنها را بهصورت حضوری خریداری کنید، امکان تست در محل را هم خواهید داشت. و… . در این مورد باید یک فروشنده استوک خوب پیدا کنید که برای کالای خریداری شده شما، مدت زمان تعویض و بیمه یک ساله در نظر بگیرد. یک لپتاپ به دلایل مختلفی میتواند ارزان باشد؛ استوک بودن، قدیمی بودن یا شاید هم نداشتن قطعات سختافزاری قوی. در دنیای گیم روی هرکدام از این دیوایسها، برای بدون لگ و اختلال اجرا شدن بازی، به امکانات سختافزاری قوی، پردازنده خوب، گرافیک استاندارد و از همه مهمتر فنهای قوی برای جلوگیری از داغ کردن دستگاه نیاز است. دنیای گیم در دنیای دیجیتال فضای متفاوتی است و کامپیوترها، لپتاپها و گوشیهای موبایل مناسب آن با نوع عادی آنها تفاوت دارند. برای اطلاع از  لپ تاپ حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.